Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americká Apple prodala přes iTunes již 200 milionů písní

Redakce MAM20. 12. 2004

Americký výrobce počítačů a softwaru Apple Computer Inc. prodal ve svém elektronickém obchodu s hudbou iTunes již 200 milionů písní. Údaj z firemní zprávy odpovídá očekáváním analytiků.
Tempo prodeje písní se přitom zrychluje, uvedl viceprezident Apple pro aplikace Eddy Cue. Společnost zavedla elektronický prodej hudby přes iTunes v dubnu minulého roku.
Trvalo téměř rok, než Apple prodala prvních 50 milionů písní a hranice 100 milionů dosáhla po dalších čtyřech měsících. Za další tři měsíce byla firma u 150 milionů a na hranici 200 milionů písní si počkala už jen dva měsíce.
Cena jedné písně v internetovém obchodě Apple činí 99 centů, tedy téměř 23 Kč. CD o deseti písních by tedy při dnešním závěrečném kurzu koruny vyšlo na 227 korun.
Analytici zrychlování prodeje písní přes iTunes očekávali vzhledem k silnému prodeji přehrávačů iPod z posledních měsíců. “Není to lepší, než jsem předpovídal,” uvedl k výsledku například analytik Inside Digital Media.
V posledním fiskálním čtvrtletí (do 25. září) Apple prodala přes dva miliony přehrávačů digitální hudby iPod. Spousta analytiků proto předpokládá, že v nynějším čtvrtletí s vánočním odbytem Apple prodá přes čtyři miliony přehrávačů.

×

Německý parlament vyzval rádia vysílat více německé hudby

Starší článek

Britští poslanci chtějí zachovat koncesionářské poplatky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více