Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ahold prodá dva americké maloobchodní řetězce

Redakce MAM23. 12. 2004

Ahold prodá dva americké maloobchodní řetězce za 660 milionů dolarů. Sítě obchodů Bruno’s a BI-LO koupí společnost Lone Star Funds. Očekává se, že firmy dokončí transakci v prvním čtvrtletí příštího roku.
Ahold je čtvrtý největší prodejce potravin na světě. Podnik prodává aktiva, aby získal nejméně 2,5 miliardy eur. Přiměl ho k tomu účetní skandál, který vyšel najevo v únoru minulého roku.
Z prodeje Bruno’s a BI-LO získá Ahold okamžitou hotovost 560 milionů dolarů. Dalších 100 milionů dostane během 18 měsíců od transakce za splnění určitých podmínek. Ve Spojených státech si Ahold ponechá maloobchodní řetězce Giant a Stop & Shop.
Finanční analytici předpokládali, že Ahold za Bruno’s a BI-LO dostane 700 milionů až miliardu dolarů. Jako potenciální kupci se uváděly americké investiční fondy Cerberus a Apollo.
V České republice byl řetězec Ahold v loňském roce druhý v žebříčku největších obchodních řetězců za společností Makro. Ahold v Česku provozuje přes 200 supermarketů a hypermarketů pod značkami Albert a Hypernova.

×

Hledání na internetu ovládly vánoční přání a pohlednice

Starší článek

Sledovanost TV – 51. týden 2004 (13.12. – 19.12.)

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více