Výzkum B2B tisku zná výsledky

8. 11. 2004 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výsledky výzkumu o odborných titulech (B2B), který v průběhu září a října realizovala výzkumná agentura NFO AISA a jehož se účastnili zástupci předních vydavatelství odborných titulů na českém trhu, byly minulý týden poprvé prezentovány odborné veřejnosti na konferenci Forum Media. Výzkum mj. ukázal, že zadavatelé vnímají odborný tisk především jako médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů, což znamená, že prostřednictvím B2B tisku lze oslovit jinak obtížně dosažitelnou cílovou skupinu a také osoby s rozhodovacími pravomocemi. Výzkum zároveň přinesl důležité zjištění, že inzercí v B2B tisku lze zvýšit image společnosti a zlepšit pozici na trhu.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.