Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výzkum B2B tisku zná výsledky

Redakce MAM8. 11. 2004

Výsledky výzkumu o odborných titulech (B2B), který v průběhu září a října realizovala výzkumná agentura NFO AISA a jehož se účastnili zástupci předních vydavatelství odborných titulů na českém trhu, byly minulý týden poprvé prezentovány odborné veřejnosti na konferenci Forum Media. Výzkum mj. ukázal, že zadavatelé vnímají odborný tisk především jako médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů, což znamená, že prostřednictvím B2B tisku lze oslovit jinak obtížně dosažitelnou cílovou skupinu a také osoby s rozhodovacími pravomocemi. Výzkum zároveň přinesl důležité zjištění, že inzercí v B2B tisku lze zvýšit image společnosti a zlepšit pozici na trhu.

-Martina Vojtěchovská-

×

LBA a McCann vzdaly tendr Eurotelu

Starší článek

Startuje bulvární nedělník

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více