Výstaviště Č. Budějovice chystá na rok 2005 novou výstavu Tourist

30. 11. 2004 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový veletrh cestovního ruchu Tourist připravuje pro rok 2005 Výstaviště České Budějovice. Výstavu, která se uskuteční v únoru, pořádá rakouská agentura Winkler Graphic. Ostatní tradiční akce v kalendáriu výstaviště zůstávají, informovala
ředitelka společnosti Marcela Payerová.
„Nová výstava souvisí se vstupem České republiky do Evropské unie, zájem projevili Rakušané,“ řekla Payerová.
Návštěvníci se v příštím roce mohou těšit také na bohatší mezinárodní výstavu Země živitelka. Představit by se zde měl větší počet vystavovatelů z oblasti zemědělské techniky.
„V roce 2005 se nekonají výstavy Techagro a Salima, takže předpokládáme, že Země živitelka bude skutečně ve velkém rozsahu, zaznamenali jsme už zájem vystavovatelů,“ řekla Payerová. Dodala, že novinkou Země živitelky bude česko-rakouský den, který výstaviště připravuje společně s rakouskou stranou.
Českobudějovické výstaviště letos dokončilo rekonstrukci pavilonu Z, který plánuje využít nejen k výstavním účelům, ale i k dalším kulturním a společenským akcím. Rekonstrukce si vyžádala více než 20 milionů korun. „My jsme s tou rekonstrukcí začali po povodních v roce 2002, letos to bylo dokončeno,“ řekla Payerová. Podle ní jsou již veškeré prostory, které povodně poničily rekonstruovány.
Výstaviště České Budějovice. loni vykázalo zisk 29,9 milionu korun. Společnosti pomohlo odškodnění 22,3 milionu korun za povodně v roce 2002. Tržby firmy činily 149,9 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.