Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výstaviště Č. Budějovice chystá na rok 2005 novou výstavu Tourist

Redakce MAM30. 11. 2004

Nový veletrh cestovního ruchu Tourist připravuje pro rok 2005 Výstaviště České Budějovice. Výstavu, která se uskuteční v únoru, pořádá rakouská agentura Winkler Graphic. Ostatní tradiční akce v kalendáriu výstaviště zůstávají, informovala
ředitelka společnosti Marcela Payerová.
“Nová výstava souvisí se vstupem České republiky do Evropské unie, zájem projevili Rakušané,” řekla Payerová.
Návštěvníci se v příštím roce mohou těšit také na bohatší mezinárodní výstavu Země živitelka. Představit by se zde měl větší počet vystavovatelů z oblasti zemědělské techniky.
“V roce 2005 se nekonají výstavy Techagro a Salima, takže předpokládáme, že Země živitelka bude skutečně ve velkém rozsahu, zaznamenali jsme už zájem vystavovatelů,” řekla Payerová. Dodala, že novinkou Země živitelky bude česko-rakouský den, který výstaviště připravuje společně s rakouskou stranou.
Českobudějovické výstaviště letos dokončilo rekonstrukci pavilonu Z, který plánuje využít nejen k výstavním účelům, ale i k dalším kulturním a společenským akcím. Rekonstrukce si vyžádala více než 20 milionů korun. “My jsme s tou rekonstrukcí začali po povodních v roce 2002, letos to bylo dokončeno,” řekla Payerová. Podle ní jsou již veškeré prostory, které povodně poničily rekonstruovány.
Výstaviště České Budějovice. loni vykázalo zisk 29,9 milionu korun. Společnosti pomohlo odškodnění 22,3 milionu korun za povodně v roce 2002. Tržby firmy činily 149,9 milionu korun.

×

Incoma: Nejvěrnější zákazníky má mezi hypermarkety Interspar

Starší článek

Volksbank vybrala Et neteru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více