Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vláda nesouhlasí se zákazem nočního prodeje v supermarketech

Redakce MAM16. 11. 2004

Zákaz nočního prodeje v supermarketech na vládě neprošel. Kabinet k poslaneckému návrhu, který s omezením prodejní doby obchodů počítá, zaujal negativní stanovisko, řekl v průběhu zasedání vlády Luboš Šikula z tiskového oddělení. Bez ohledu na stanovisko vlády ale bude návrh projednávat sněmovna.

Velké obchody by podle předlohy komunistických a sociálnědemokratických poslanců nesměly prodávat v noci ani o státních svátcích. Provozovatelé řetězců namítají, že by kvůli zákazu prodeje přišli o zákazníky a museli by propustit část zaměstnanců.

Obchody s prodejní plochou nad 200 metrů čtverečních by podle návrhu mohly mít otevřeno jen od 06:00 do 22:00, a to včetně sobot a nedělí. O státních svátcích by ale směly otevřít jen na Štědrý den do 14:00.

Autoři předlohy tvrdí, že pomohou i malým podnikatelům. Na malé obchody, ani na čerpací stanice, lékárny, obchody na nádražích a letištích a v nemocnicích by se nevztahoval.

Levicoví poslanci na podporu své iniciativy uvedli, že z 15 “starých” zemí EU je prodejní doba zcela neomezená jen ve Švédsku, jinde ji tak či onak regulují.

Poslanci rovněž navrhli zakázat noční a sváteční provoz v zastavárnách, bazarech a sběrnách surovin. Slibují si od toho snížení kriminality, protože případní zloději by pak nemohli své “zboží” okamžitě i v noci prodat.


-HN, čtk, zem-
041116-19 ()

×

Reklama uvnitř v palbě otázek a odpovědí

Starší článek

Obchodům již díky Vánocům rostou tržby

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více