V září stoupl prodej jenom Hospodářským a Lidovým novinám

10. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V září se zvýšil denní prodaný náklad deníkům Hospodářské noviny a Lidové noviny. Další čtyři celoplošné deníky – Blesk, MF Dnes, Právo a Sport – si naopak pohoršily. Největší nárůst – o 2395 kusů – zaznamenaly Lidové noviny, které denně prodaly v průměru 71 918 výtisků. Ve srovnání prodaných nákladů se tak posunuly na čtvrté místo, vyplývá z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR.
Největší pokles zaznamenal Blesk, oproti srpnu prodal denně o 18 323 kusů méně a jeho prodaný náklad činil 516 582 výtisků; to je však stále nejvíce ve srovnání celoplošných deníků. Druhým nejprodávanějším deníkem zůstává MF Dnes, které poklesl náklad o 7259 kusů na 299 373 výtisků. Právo v září denně prodalo 177 187 výtisků, což je o 3163 kusů méně než v předchozím měsíci.
Na páté místo za LN klesl deník Sport – denně si jej zakoupilo 70 616 čtenářů, jeho prodaný náklad se tak snížil o 1557 výtisků. Hospodářským novinám naopak vzrostl náklad o 659 na 65 643 výtisků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.