Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V podílech na sledovanosti si v minulém týdnu pohoršila jen Nova

Redakce MAM10. 11. 2004

V podílech na sledovanosti v hlavním čase i v celodenním měření si v minulém týdnu pohoršila pouze televize Nova, a to ve prospěch ostatních tří celoplošných programů ČT1, ČT2 a Prima. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy na sledovanosti v hlavním čase poklesl na 42,9 z 47,8 procenta. Nejvíce stoupl podíl programu ČT2, a to o tři body; jeho podíl činil 7,7 procenta. U Primy se podíl zvýšil na 22,5 z 20,8 procenta. ČT1 sledovalo 22,3 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o půl procentního bodu více než v týdnu předchozím.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti zaznamenala pokles pouze Nova. Její podíl činil 40,5 procenta, což je o 3,5 bodu méně než v předminulém týdnu. Podíl Primy stoupl na 23,1 z 21,8 procenta, podíl ČT1 pak na 22,1 z 21,5 procenta. ČT2 sledovalo 8,2 procenta diváků před televizními obrazovkami, což znamená zvýšení podílu o 1,6 bodu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů na všech celoplošných televizích jich 19 odvysílala Nova; mezi ně se na 15. místo vklínil předposlední díl seriálu Náměstíčko na ČT. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,43 milionu, což představuje 40,5 procenta dospělé populace.
Pondělní díl Náměstíčka na ČT si nenechalo ujít 2,26 milionu osob, což znamená 26,6 procenta dospělých. Z pořadů Primy si nejvíce diváků našel rovněž původní seriál – další díl ságy Rodinná pouta v úterý vidělo 1,76 milionu diváků, tedy 20,8 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujalo fotbalové měření sil mezi Manchesterem United a pražskou Spartou. Ve středu jej sledovalo 721 000 sportovních příznivců, což představuje 8,5 procent dospělých.

×

Reklamu Galaxii sport bude prodávat Mag Media

Starší článek

HBO spustí ve střední Evropě další filmový kanál Cinemax

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více