V podílech na sledovanosti si v minulém týdnu pohoršila jen Nova

10. 11. 2004 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

V podílech na sledovanosti v hlavním čase i v celodenním měření si v minulém týdnu pohoršila pouze televize Nova, a to ve prospěch ostatních tří celoplošných programů ČT1, ČT2 a Prima. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy na sledovanosti v hlavním čase poklesl na 42,9 z 47,8 procenta. Nejvíce stoupl podíl programu ČT2, a to o tři body; jeho podíl činil 7,7 procenta. U Primy se podíl zvýšil na 22,5 z 20,8 procenta. ČT1 sledovalo 22,3 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o půl procentního bodu více než v týdnu předchozím.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti zaznamenala pokles pouze Nova. Její podíl činil 40,5 procenta, což je o 3,5 bodu méně než v předminulém týdnu. Podíl Primy stoupl na 23,1 z 21,8 procenta, podíl ČT1 pak na 22,1 z 21,5 procenta. ČT2 sledovalo 8,2 procenta diváků před televizními obrazovkami, což znamená zvýšení podílu o 1,6 bodu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů na všech celoplošných televizích jich 19 odvysílala Nova; mezi ně se na 15. místo vklínil předposlední díl seriálu Náměstíčko na ČT. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,43 milionu, což představuje 40,5 procenta dospělé populace.
Pondělní díl Náměstíčka na ČT si nenechalo ujít 2,26 milionu osob, což znamená 26,6 procenta dospělých. Z pořadů Primy si nejvíce diváků našel rovněž původní seriál – další díl ságy Rodinná pouta v úterý vidělo 1,76 milionu diváků, tedy 20,8 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujalo fotbalové měření sil mezi Manchesterem United a pražskou Spartou. Ve středu jej sledovalo 721 000 sportovních příznivců, což představuje 8,5 procent dospělých.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení