V podílech na sledovanosti v hlavním čase i v celodenním měření si v minulém týdnu pohoršila pouze televize Nova, a to ve prospěch ostatních tří celoplošných programů ČT1, ČT2 a Prima. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy na sledovanosti v hlavním čase poklesl na 42,9 z 47,8 procenta. Nejvíce stoupl podíl programu ČT2, a to o tři body; jeho podíl činil 7,7 procenta. U Primy se podíl zvýšil na 22,5 z 20,8 procenta. ČT1 sledovalo 22,3 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o půl procentního bodu více než v týdnu předchozím.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti zaznamenala pokles pouze Nova. Její podíl činil 40,5 procenta, což je o 3,5 bodu méně než v předminulém týdnu. Podíl Primy stoupl na 23,1 z 21,8 procenta, podíl ČT1 pak na 22,1 z 21,5 procenta. ČT2 sledovalo 8,2 procenta diváků před televizními obrazovkami, což znamená zvýšení podílu o 1,6 bodu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů na všech celoplošných televizích jich 19 odvysílala Nova; mezi ně se na 15. místo vklínil předposlední díl seriálu Náměstíčko na ČT. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově – bylo jich 3,43 milionu, což představuje 40,5 procenta dospělé populace.
Pondělní díl Náměstíčka na ČT si nenechalo ujít 2,26 milionu osob, což znamená 26,6 procenta dospělých. Z pořadů Primy si nejvíce diváků našel rovněž původní seriál – další díl ságy Rodinná pouta v úterý vidělo 1,76 milionu diváků, tedy 20,8 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujalo fotbalové měření sil mezi Manchesterem United a pražskou Spartou. Ve středu jej sledovalo 721 000 sportovních příznivců, což představuje 8,5 procent dospělých.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?