Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V minulém týdnu si ve sledovanosti polepšily Nova a Prima

Redakce MAM25. 11. 2004

Televize Nova a Prima si minulý týden polepšily ve srovnání podílů na sledovanosti, a to jak v celodenním, tak v hlavním večerním čase. Podíl Novy v hlavním večerním čase se zvýšil na 47 z 44,2 procenta, Primy na 23,1 z 22,1 procenta. Podíly obou programů ČT v hlavním čase tak zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT1 na sledovanosti klesl o 2,4 procenta a činil v minulém týdnu 20,3 procenta. Program ČT2 sledovalo v průměru 4,8 procenta diváků, což je o 1,2 procenta méně než v týdnu předchozím.
Také na celodenní sledovanosti se nejvíce podílely Nova a Prima. Podíl Novy činil 42,5 procenta, což je o 1,6 procenta více než o týden dříve. Primě se zvýšil podíl o 1,1 bodu na 24,1 procenta. “Jde o nejvyšší hodnotu za dobu elektronického měření sledovanosti v ČR (od roku 1997),” sdělila mluvčí Primy Jana Malíková. ČT1 poklesl podíl na 20,7 z 22,1 procenta, ČT2 na 6,9 z osmi procent v předchozím týdnu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu nabídla Nova. Nejvíce diváků přilákaly nedělní Televizní noviny – bylo jich 3,55 milionu, což představuje 41,8 procenta dospělé populace. Z pořadů ČT1 nejvíce diváky zaujaly nedělní Události, které sledovalo 1,92 milionu diváků, tedy 22,6 procenta dospělých. Na Primě si nejvíce lidí vybralo čtvrteční díl ságy Rodinná pouta. Vidělo jej 1,8 milionu osob, což je 21,2 procenta dospělých. Na ČT2 nejvíce diváků přilákal publicistický pořad Za zdí. V pondělí ho zhlédlo 526 000 diváků, tedy 6,2 procenta dospělé populace.

×

Viacom zaplatí pokutu za obscénnosti

Starší článek

Češi ročně utratí 600 milionů korun za počítačové hry

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více