Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V minulém týdnu si v hlavním čase pohoršila jen ČT2

Redakce MAM3. 11. 2004

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti v hlavním večerním čase pohoršila pouze ČT2. Její podíl poklesl na 4,7 z 8,5 procenta. Ostatní stanice ČT1, Nova a Prima si tak polepšily, vyplývá z údajů, jež zveřejnila Asociace televizních organizací na základě (ATO) peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nově vzrostl podíl na 47,8 z 45,2 procenta. ČT1 sledovalo v průměru 21,9 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o devět desetin procentního bodu více, než v předminulém týdnu. Podíl Primy se zvýšil o tři desetiny procentního bodu a činil 20,8 procenta.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšily Nova a Prima. Novu sledovalo v průměru 44 diváků z každé stovky před obrazovkami, což je o 1,5 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Prima zaznamenala nárůst podílu na 21,8 procenta, což je o šest desetin procentního bodu více než o týden dříve. ČT1 poklesl podíl na 21,5 z 22 procent, ČT2 pak na 6,6 z 8,3 procenta.
Mezi 20 nejsledovanějšími pořady v minulém týdnu se nachází 19 z nabídky Novy a jeden, který odvysílala ČT. Nejvíce diváků zhlédlo další díl původního seriálu Novy Pojišťovna štěstí – v neděli večer jich bylo 3,57 milionu, což představuje 42,1 procenta dospělé populace.
Také na ČT1 a Primě se v čele žebříku sledovanosti nacházejí původní seriály. Další díl z cyklu Náměstíčko vidělo v pondělí večer na ČT1 2,43 milionu diváků, tedy 28,6 procenta dospělých. Čtvrteční díl ságy Rodinná pouta na Primě si nenechalo ujít 1,66 milionu diváků, což je 19,6 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 si nejvíce lidí vybralo epizodu z francouzského kriminálního seriálu Navarro VII, vidělo ji 508 000 diváků, tedy šest procent dospělých.

×

Americké TV dávají při odhadech přednost přesnosti před rychlostí

Starší článek

AOL v USA propustí 5 % zaměstnanců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více