V minulém týdnu si v hlavním čase pohoršila jen ČT2

3. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti v hlavním večerním čase pohoršila pouze ČT2. Její podíl poklesl na 4,7 z 8,5 procenta. Ostatní stanice ČT1, Nova a Prima si tak polepšily, vyplývá z údajů, jež zveřejnila Asociace televizních organizací na základě (ATO) peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nově vzrostl podíl na 47,8 z 45,2 procenta. ČT1 sledovalo v průměru 21,9 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o devět desetin procentního bodu více, než v předminulém týdnu. Podíl Primy se zvýšil o tři desetiny procentního bodu a činil 20,8 procenta.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšily Nova a Prima. Novu sledovalo v průměru 44 diváků z každé stovky před obrazovkami, což je o 1,5 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Prima zaznamenala nárůst podílu na 21,8 procenta, což je o šest desetin procentního bodu více než o týden dříve. ČT1 poklesl podíl na 21,5 z 22 procent, ČT2 pak na 6,6 z 8,3 procenta.
Mezi 20 nejsledovanějšími pořady v minulém týdnu se nachází 19 z nabídky Novy a jeden, který odvysílala ČT. Nejvíce diváků zhlédlo další díl původního seriálu Novy Pojišťovna štěstí – v neděli večer jich bylo 3,57 milionu, což představuje 42,1 procenta dospělé populace.
Také na ČT1 a Primě se v čele žebříku sledovanosti nacházejí původní seriály. Další díl z cyklu Náměstíčko vidělo v pondělí večer na ČT1 2,43 milionu diváků, tedy 28,6 procenta dospělých. Čtvrteční díl ságy Rodinná pouta na Primě si nenechalo ujít 1,66 milionu diváků, což je 19,6 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 si nejvíce lidí vybralo epizodu z francouzského kriminálního seriálu Navarro VII, vidělo ji 508 000 diváků, tedy šest procent dospělých.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.