V australských novinách omylem reklama odkazující na pornostránky

22. 11. 2004 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Šokující podívaná čekala fanoušky televizní reality show s názvem Australský idol, kteří si na základě reklamy v pondělních australských novinách otevřeli doporučované internetové stránky. Před zraky se jim totiž objevilo obnažené tělo americké homosexuální pornohvězdy.
Listy vycházející v Sydney a v Melbourne otiskly půlstránkovou reklamu telekomunikační společnosti Telstra, která byla hlavním sponzorem zmíněného televizního pořadu. Firma v ní blahopřála šestnáctileté vítězce nedělní soutěže Casey Donovanové a zmínila i odkaz na příslušné webové stránky.
Pod danou adresou ale zájemci o podrobnosti o mladé výherkyni nalezli fotografie americké pornohvězdy Caseyho Donovana s popisy jeho DVD a videokazet zobrazujících sexuální hrátky gayů.
Mluvčí firmy Telstra Craig Middleton skandál odbyl konstatováním, že šlo „jednoduše o lidskou chybu v reklamě připravované na poslední chvíli“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.