Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Utajený vydavatel nového bulváru

Redakce MAM11. 11. 2004

Bulvární týdeník Aha! s podtitulem Co nevíme my, neví nikdo!, který vyšel tuto neděli poprvé, neuvedl v tiráži jméno svého vydavatele ani adresu redakce. Podle povinného evidenčního čísla se však dalo na Ministerstvu kultury zjistit, že jako vydavatel Aha! se zaregistrovala společnost s ručením omezeným GP Projekt Delta. Většinové vlastnictví této firmy směřuje k právnické kanceláři Giese & Partner.
Šéfredaktorem Aha! je Ondřej Höppner, který letos v lednu opustil šéfredaktorské místo v časopisu Spy. Mediální publicista Jan Potůček na internetu vypátral, že žádost na zapsání ochranné známky Aha! si už v únoru podala společnost Mediacop.
Mediacop vydává týdeníky Týden a Instinkt a letos na jaře přišla na trh s novým titulem Nedělní svět. O tom, že Aha! patří do rodiny periodik ve vlastnictví podnikatele Sebastiana Pawlovského, svědčí také adresa, na kterou se mají posílat vyluštěné křížovky. V pražské Panské ulici číslo 7 sídlí totiž právě Mediacop. Nedělní svět se na jaře deklaroval jako “inteligentní konkurence” Nedělnímu Blesku. Nový týdeník Aha! takové ambice nemá. Naopak, v bulvárnosti svého obsahu Nedělní Blesk přebíjí.

Ekonom, 11.11.2004, autor: Václav Žák

×

Téměř každý třetí Čech sází

Starší článek

Dočkáme se dalších arbitráží?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více