Utajený vydavatel nového bulváru

11. 11. 2004 08:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bulvární týdeník Aha! s podtitulem Co nevíme my, neví nikdo!, který vyšel tuto neděli poprvé, neuvedl v tiráži jméno svého vydavatele ani adresu redakce. Podle povinného evidenčního čísla se však dalo na Ministerstvu kultury zjistit, že jako vydavatel Aha! se zaregistrovala společnost s ručením omezeným GP Projekt Delta. Většinové vlastnictví této firmy směřuje k právnické kanceláři Giese & Partner.
Šéfredaktorem Aha! je Ondřej Höppner, který letos v lednu opustil šéfredaktorské místo v časopisu Spy. Mediální publicista Jan Potůček na internetu vypátral, že žádost na zapsání ochranné známky Aha! si už v únoru podala společnost Mediacop.
Mediacop vydává týdeníky Týden a Instinkt a letos na jaře přišla na trh s novým titulem Nedělní svět. O tom, že Aha! patří do rodiny periodik ve vlastnictví podnikatele Sebastiana Pawlovského, svědčí také adresa, na kterou se mají posílat vyluštěné křížovky. V pražské Panské ulici číslo 7 sídlí totiž právě Mediacop. Nedělní svět se na jaře deklaroval jako „inteligentní konkurence“ Nedělnímu Blesku. Nový týdeník Aha! takové ambice nemá. Naopak, v bulvárnosti svého obsahu Nedělní Blesk přebíjí.

Ekonom, 11.11.2004, autor: Václav Žák

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.