Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

The Times změnily formát

Redakce MAM2. 11. 2004

Londýnský list The Times, který je zřejmě nejznámějším deníkem světa, změnil formát. V sobotu vyšel naposledy ve velkém formátu a od listopadu je k dostání už jen ve formátu “kompaktním”, který je menší než formát většiny českých deníků.
The Times jsou součástí anglického života už 216 let a změna formátu pro ně není první. Jejich první výtisk byl malý, ale s tím, jak rostl jejich význam a měnily se zvyky společnosti, se noviny rozrostly do velikosti, která odpovídala stolům úctyhodných viktoriánských gentlemanů a poklidným odpoledním v klubech.
Podle výzkumu vydavatele dnes ale čtenáři, a to zejména mladší, dávají přednost novinám, které se dají číst i v plném metru či vlaku, takže prý byla nezbytná změna. Britští vydavatelé seriózních listů přecházejí na formát, který je v této zemi spojován spíše s bulvárem, právě s ohledem na čtenáře.
Už v květnu přešel na kompaktní formát The Independent, který prý díky tomu zaznamenal nárůst nákladu. Zřejmě jen ve velikosti novin to ale není, protože šéfredaktor listu The Times dnes i v sobotu ujišťoval, že se nijak nezmění žurnalistická úroveň legendárních novin ani kvalita názorů, které čtenářům zprostředkují.
The Times tiskly souběžně velké i kompaktní vydání už rok. Vedení uvádí, že více než 70 procent prodeje už nyní bylo v malém formátu. Londýnské The Times byly prvním anglickým deníkem, který měl vlastního zahraničního zpravodaje. Dnes jich prý mají více než kdykoli předtím. Nyní mají auditovaný prodaný náklad 620 tisíc výtisků. Loni v září to bylo 593 tisíc.

×

Obliba “outletů” stále stoupá

Starší článek

Britská digitální televize má víc diváků než BBC1 či ITV1

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více