Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televizní soutěž AZ-kvíz Junior čekají od ledna změny

Redakce MAM26. 11. 2004

Dětský soutěžní pořad brněnského studia České televize AZ-kvíz Junior čekají od Nového roku změny. Pořad bude od ledna vysílán dvakrát týdně, kromě soboty se na televizních obrazovkách nově objeví i v neděli, řekla dramaturgyně pořadu Svatava Šenková. Důvodem je obrovský zájem o soutěž, s nímž se tvůrci pořadu od jeho zářijového uvedení na obrazovky stále potýkají.
Už v první vysílací měsíc AZ-kvízu Junior se do soutěže přihlásilo na 400 dětí. “Tento stav, kdy není v našich silách vyhovět všem soutěženíchtivým dětem, stále pokračuje,” uvedla Šenková. Kromě toho, že od ledna získá více mladých šanci zúčastnit se AZ-kvízu, čeká na ně i nová podoba závěrečného bankomatu pro vítěze. Dosud jsou ceny vázány na systém sčítání bodů v losování a na rozdělení do kategorií. Od ledna tento systém bude jednodušší, konkrétní ceny budou za konkrétními políčky bankomatu, uvedla dramaturgyně.
AZ-kvíz Junior je strukturou otázek určen žákům šestých tříd základních škol a prim víceletých gymnázií. Výhodou dětí v této věkové kategorii je jejich vědomostní vyzrálost a hravost, vysvětlila dramaturgyně. Brněnská ČT však chce příští rok do soutěže zapojit také žáky sedmách tříd. Obě věkové kategorie budou soutěžit odděleně kvůli rozdílům v úrovni náročnosti otázek.
Podrobné informace o soutěži AZ-kvíz Junior najdou zájemci na internetové adrese www.czech-tv.cz. Na webu ČT je i cvičný test. Děti by ho měly zkusit absolvovat, aby samy věděly, jak v soutěži mohou zabodovat, dodala Šenková.

×

Dva nové měsíčníky PlayMobil a Digital Home

Starší článek

Sledovanost TV – 47. týden 2004 (15.11. – 21.11.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více