Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Supermarket Tesco prodává v Británii hudbu po internetu

Redakce MAM8. 11. 2004

Supermarket Tesco začíná prodávat v Británii hudbu po internetu. Cena za písničku je 79 pencí, tedy asi 40 korun. Alba budou stát 7,99 libry, tedy asi 370 korun.
Vstup Teska je další známkou dynamiky tohoto trhu. Poté, co hudební vydavatelství přenechala po léta volné působiště pirátům a nelegální výměně písniček, byl prvním velkým úspěchem pro legální stahování hudby projekt iTunes firmy Apple.
V září začala v Británii prodávat hudbu po internetu společnost Woolworth. Záměr vstoupit na tento trh ohlásila také firma EasyTunes, kterou vlastní průkopník levné letecké přepravy Stelios Haji-Ioannou. Podobné plány oznámil i další britský zábavní magnát, firma Virgin. Působí zde také legální Napster, který vyrostl na troskách stejnojmenné nelegální výměnné sítě, která byla před léty zničena soudními procesy.
Tesco se stejně jako další provozovatelé ovšem vyhýbá technologii Apple, protože takové nahrávky lze přehrávat jen na zařízeních této firmy. “Když si člověk kupuje DVD, nepředpokládá, že by mu prodejce diktoval, na čem to smí přehrávat,” vysvětluje mluvčí internetové odnože firmy Tesco.com.
Omezení pro uživatele však technologie použitá Teskem obsahovat bude. Využívaný systém firmy Microsoft povoluje uživateli vypálit hudbu na CD či DVD nejvýše třikrát a překopírovat ji nejvýše na tři přehrávače. Pak bude muset zaplatit znovu.

×

Rádio 1 oslaví narozeniny se Support Lesbiens

Starší článek

Zisk vydavatelství SanomaWSOY stoupl o pětinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více