SuperBowl v klidu. S McCartneym

24. 11. 2004 00:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Při letošním finálovém přenosu zápasu americké Národní fotbalové ligy už milióny diváků „nevyděsí“ pohled na obnažené ňadro známé zpěvačky. Koncertní vystoupení mezi poločasy tentokrát zajistí Paul McCartney.
Volba zábavní vsuvky, která zápas tradičně předěluje, patřila v minulých týdnech k nejsledovanějším událostem. Zadání producentů stanice CBS, která přenos finále každoročně zajišťuje, bylo jasné: zaručit jeho klidný průběh a za každou cenu se vyhnout jakémukoliv skandálu v přímém přenosu.
Minulou sezónu samotný zápas zcela zastínila „aféra Janet“, která okamžitě obletěla svět a ovlivnila zábavní dění celého roku.
V průběhu vystoupení zpěvačky Janet Jacksonové a jejího kolegy Justina Timberlaka tehdy „omylem“ selhal kostým Jacksonové. Během taneční kreace, kterou sledovalo v přímém přenosu na 144 miliónů lidí, Timberlake Jacksonové „nešťastnou náhodou“ roztrhl korzet, a celý svět se mohl následně pokochat pohledem na obnažené ňadro zpěvačky.
Incident vyvolal aféru, na níž se několik týdnů přiživovala média celého světa. Jacksonová se musela veřejně omluvit americkému národu a všechny přímé přenosy, včetně předávání filmových Oscarů či cen MTV, byly vysílány se zpožděním. Televize navíc inkasovala pokutu přesahující půl miliónu dolarů, uvádí BBC news.
Letošní finále, které má patřit k vůbec nejsledovanějším televizním programům, by však díky McCartneymu mělo proběhnout v klidu. V to doufají producenti i sportovní funkcionáři. „Prověřili jsme všechny aspekty plánovaného vystoupení včetně výběru písní a kostýmů, abychom zajistili, že se skandál nebude opakovat,“ řekl BBC mluvčí NFL Brian McCarthy.

Hospodářské noviny, 24.11.2004, autor: Irena Zemanová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.