Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spolužáci.cz přechází k Seznamu

Redakce MAM9. 11. 2004

Po dohodě se společností Internet Pb získal Seznam.cz majoritní podíl v projektu Spoluzaci.cz. Obě firmy se dohodly na další spolupráci. Projekt Spolužáci.cz byl přitom až dosud spojován s konkurenčním portálem Atlas.cz.
Spolužáci dostanou novou grafickou podobu. Design, stejně jako hardwarové zázemí, technický dohled, zálohování, marketingovou podporu a prodej reklamního prostoru bude zajišťovat Seznam.cz. Firma Internet Pb bude i nadále zodpovědná za technickou podporu, vývoj a funkčnost softwarového prostředí.
Projekt Spoluzaci.cz umožňuje udržovat vzájemné kontakty těm, kteří již opustili školní lavice. Na doméně se již zaregistrovalo na 80 000 tříd, což čítá vzájemné kontakty zhruba 1 milionu lidí, kteří spolu sdíleli školní škamny.
„Spoluzaci.cz jsou unikátním projektem a nabízejí všem bývalým školákům a studentům možnost sdílet prostor, kde se mohou setkávat,“ vidí perspektivy produktu ve stáji Seznamu Ivo Lukačovič, předseda představenstva společnosti Seznam.cz. Každý jednotlivec a třída zde má k dispozici prostor o velikosti 10 MB, pro dokumenty třídy je vyhrazeno 20 MB. Spolužáci si mohou posílat hromadné SMS všem operátorům, rozesílat e-maily, informace o vzájemných setkáních. Správci jednotlivých tříd mohou vkládat do kalendáře události, které si mohou ostatní členové třídy prohlížet, eventuelně si o nich nechat zasílat upozornění e-mailem. K dispozici je i neustále aktualizovaná databáze možností ubytování při třídních srazech (až s 50% slevou).

-sch-

×

PwC: Maloobchod s potravinami je nasycen; poroste spotřební zboží

Starší článek

Úřad: Pohřební služby porušují zákon o reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více