Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenskou Superstar na STV sledovalo 900 tisíc lidí

Redakce MAM2. 11. 2004

Sledovanost prvního dílu Slovensko hľadá SuperStar, který v pátek odvysílala veřejnoprávní STV, dosáhla podle peoplemetrového měření rekordní hodnoty. Program dosáhl sledovanosti 19,7 %, což představuje více jak 900 tisíc lidí. Stal se tak nejsledovanějším programem STV od spuštění peoplemetrů na Slovensku.
Podle zástupce managementu STV pro vztahy s veřejností Branislava Zahradníka měl program více než 41,2% podíl na trhu, až za ním následoval Milionár na TV Markíza (rating 13,1 %, share 27,8 %) a seriál Chlapci a chlapi na TV JOJ (rating 5,9 %, share 12,2 %).
Sledovanost prvního dílu slovenské SuperStar tak překonala i samotné očakávání STV, která před uvedením považovala za úspěch, kdyby první díl překonal 30% podíl na trhu.
Více o slovenské Superstar na adrese http://superstar.stv.sk >>>

×

Nákupní vozík ovládaný počítačem

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 21. října 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více