Slovenskou Superstar na STV sledovalo 900 tisíc lidí

2. 11. 2004 12:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Sledovanost prvního dílu Slovensko hľadá SuperStar, který v pátek odvysílala veřejnoprávní STV, dosáhla podle peoplemetrového měření rekordní hodnoty. Program dosáhl sledovanosti 19,7 %, což představuje více jak 900 tisíc lidí. Stal se tak nejsledovanějším programem STV od spuštění peoplemetrů na Slovensku.
Podle zástupce managementu STV pro vztahy s veřejností Branislava Zahradníka měl program více než 41,2% podíl na trhu, až za ním následoval Milionár na TV Markíza (rating 13,1 %, share 27,8 %) a seriál Chlapci a chlapi na TV JOJ (rating 5,9 %, share 12,2 %).
Sledovanost prvního dílu slovenské SuperStar tak překonala i samotné očakávání STV, která před uvedením považovala za úspěch, kdyby první díl překonal 30% podíl na trhu.
Více o slovenské Superstar na adrese http://superstar.stv.sk >>>

Redakce MAM

Další zajímavé čtení