Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost show Slovensko hledá SuperStar stoupá

Redakce MAM15. 11. 2004

Sledovanost soutěže Slovensko hledá SuperStar stoupá. Potvrzují to výsledy peoplemetrových měření, které zveřejnila veřejnoprávní Slovenská televize (STV). Pořad, jehož první ročník začala stanice vysílat 29. října, v pátek zhlédlo zhruba jeden a čtvrt milionu Slováků.
“Program měl podíl na trhu až 54,3 procenta a překonal magickou hranici 50 procent,” informoval člen vedení STV Branislav Záhradník. Podle něj si tak tuto show naladilo 1 248 000 diváků.
“Sledovanost megashow překonává očekávání samotné STV, která počítala s prolomením hranice 50 procent podílu na trhu až pozdějšími, živě vysílanými přenosy s hlasováním diváků,” libuje si vedení stanice. STV v pátek večer vysílala pouze třetí díl show, v němž porota vedená hudebníkem Lacem Lučeničem vybírala postupující z regionálních kol. První díl sledovalo 19,7 procenta z celkového počtu všech slovenských diváků (tedy i těch, kteří se právě na televizi nedívali), druhé pokračování 23 procent a třetí díl tento pátek sledovalo již 26 procent.
Soutěž již přinesla první skandálky a na ulicích je běžně vidět lidi, kteří o ní zaníceně diskutují. Zatímco někteří Slováci pořad sledují rádi a pravidelně, jiní na něho veřejně nadávají a považují ho za příliš komerční. Diváci kromě amatérských zpěváků sledují rovněž jejich hodnocení porotou ve složení Lučenič, zpěvák Pavol Habera, moderátor Julo Viršík a Lenka Slaná z vydavatelství BMG.

×

InternetShops nabaluje zákazníky

Starší článek

Reklama uvnitř v palbě otázek a odpovědí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více