Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Šéf Havasu neví, co s firmou bude

Redakce MAM8. 11. 2004

09obr_guardian.jpg ()Alain de Pouzilhac, šéf komunikační skupiny Havas (na snímku), vyzval hlavního akcionáře této firmy Vincenta Bollorého k tomu, aby jasně sdělil, jaké úmysly s Havasem má. Podle Pouzilhaca není zřejmé, zda Bolloré chce Havas prodat, nebo zda má v plánu vytvořit novou mediální korporaci. “Jediné, co víme, je, že nemůžeme nic dělat,” uvedl při příležitosti oznámení hospodářských výsledků společnosti za třetí letošní čtvrtletí. Bolloré během krátké doby získal v Havasu 22% podíl, svým chováním ale vyvolal spekulace, že jeho cílem je firmu ovládnout a vzápětí ji prodat.
Podle Pouzilhaca Havas do konce minulého týdne neobdržel žádnou nabídku od velkých komunikačních sítí jako např. WPP, které by měly zájem jednat o koupi Havasu. Sám Pouzilhac však přiznal, že s hlavním akcionářem mluvil asi čtyřikrát, nicméně netuší, jaké záměry Bolloré s Havasem má. Havas je mateřskou společností agenturní sítě Euro RSCG a mediální sítě agentur MPG. Již v uplynulém měsíci se objevila spekulace, že o Havas projevil zájem šéf komunikační skupiny Publicis Maurice Lévy.



 

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 45. týden 2004

Starší článek

ONE Media má koupit odborné tituly Sanomy

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více