Schmidt se vrací k ARD

18. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve smlouvě, kterou německá média označují za „smlouvu roku“, se moderátor Harald Schmidt vrací na obrazovky prvního programu německé veřejnoprávní televize ARD. Podle ní bude od 19. ledna až do poloviny roku 2006 každou středu a čtvrtek po nočních zprávách moderovat půlhodinový pořad s názvem ARD Show. Podobný pořad dělal Schmidt osm let pro komerční televizi SAT-1 a proslavil se v něm jako nejlepší německý moderátor. Finanční podmínky nejsou známé. Na SAT-1 dostával za jeden pořad 100 000 eur.

Ekonom, 18.11.2004, autor: Václav Žák, člen RRTV

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.