Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada bude opět jednat o vyhlášení tendrů na digitální licence

Redakce MAM2. 11. 2004

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání bude na svém pravidelném zasedání opět jednat o případném vyhlášení výběrových řízení na digitální televizní licence. Zasedání začíná v úterý a skončí ve čtvrtek. “Pevně doufám, že dojdeme k hlasování o výběrových řízeních, a že to i odhlasujeme,” řekl místopředseda rady Jiří Šenkýř.
Vysílací rada podle dřívějších vyjádření původně předpokládala, že licenční řízení vyhlásí v říjnu; první licence by tak mohla udělit na konci tohoto roku. Na vyhlášení tendrů se však členové rady ani na jednom ze dvou říjnových zasedání neshodli.
Posunutí termínu znamená, že licence rada již v letošním roce nestihne udělit. Pokud by vyhlásila výběrové řízení na počátku listopadu, první digitální licence by mohli zájemci získat k 1. únoru, řekl již dříve Šenkýř. Tím se posouvá i ostrý start digitální vysílání, neboť televize mají po obdržení licence na zahájení programu 360 dní – při naplnění této lhůty se tak divák dočká digitálního signálu v lednu 2006.
Případná výběrová řízení se budou podle Šenkýře týkat pouze televizních kanálů. Těch rada plánuje celkem dvanáct v současných třech, zatím experimentálních tzv. multiplexech. Dva kanály jsou však vyhrazeny České televizi. K dispozici tak bude nyní minimálně deset kanálů, o které se zájemci mohou ucházet.
Tendry na rozhlasové digitální licence hodlá rada vyhlásit půl roku po televizních. Důvod je podle místopředsedy rady ten, že rozhlasová stanice má na rozjezd poloviční lhůtu než televizní. “Ostrý start pro rádia bude až za půl roku, a to proto, aby start rozhlasových a televizních stanic byl společný,” uvedl Šenkýř.

×

Americká média budou po fiasku před čtyřmi lety opatrná

Starší článek

Personální posily v Lidových novinách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více