Politika versus internet

1. 11. 2004 12:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Internet coby zdroj informací v záležitostech okolo politiky, politických témat nebo událostí spjatých s volbami alespoň občas využívá 51,6 %. Vyplývá to z šetření o využívání internetu ve vztahu k politickým tématům, které v rámci svého panelu aktivních uživatelů českého internetu (United Panel) provedla v říjnu společnost United Interactive.
Nejčastěji využívají internetu jako zdroje pro výše uvedená témata osoby starší 45 let s vysokoškolským vzděláním a s příjmem nad 20 tisíc korun. Weby politických stran přitom navštěvují často jen 2 % uživatelů internetu, 11% respondentů pak občas. Lépe dopadly vlastní internetové prezentace politiků, které občas navštíví 8 % dotázaných.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení