Americká společnost Playboy Enterprises, která vydává časopis pro pány stejného jména, se ve třetím čtvrtletí letošního roku vrátila zpět k zisku. Za lepšími výsledky stál hlavně nárůst reklamy v časopise Playboy. Čistý zisk za tři měsíce do konce září činil 1,9 milionu dolarů ve srovnání s loňskou ztrátou 900 000 dolarů.
Zisk na akcii stoupl na šest centů z loňské ztráty tři centy na akcii. Výsledky jsou v souladu s odhady analytiků. Příjmy se zvýšily o osm procent na 80,2 milionu USD.
Firma dodala, že v posledním čtvrtletí roku očekává nárůst zisku za podpory zábavní a internetové divize. Současně potvrdila předchozí celoroční výhled, podle kterého čeká pozitivní hospodářský výsledek. Playboy kromě vydávání stejnojmenného časopisu vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky.
Playboy také upozornil, že počet stránek magazínu pro pány by měl v posledním čtvrtletí klesnout o 25 procent. Loni byl počet stránek vysoký, protože firma slavila 50. výročí, což podpořilo poptávku po reklamě a společnost tak přidala do časopisu množství reklamních stránek. I přes pokles by však na konci roku měl být počet reklamních stránek v časopise vyšší než v roce 2003, napsala agentura Reuters.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).