Playboy díky nárůstu reklamy v pánském časopisu opět v zisku

2. 11. 2004 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká společnost Playboy Enterprises, která vydává časopis pro pány stejného jména, se ve třetím čtvrtletí letošního roku vrátila zpět k zisku. Za lepšími výsledky stál hlavně nárůst reklamy v časopise Playboy. Čistý zisk za tři měsíce do konce září činil 1,9 milionu dolarů ve srovnání s loňskou ztrátou 900 000 dolarů.
Zisk na akcii stoupl na šest centů z loňské ztráty tři centy na akcii. Výsledky jsou v souladu s odhady analytiků. Příjmy se zvýšily o osm procent na 80,2 milionu USD.
Firma dodala, že v posledním čtvrtletí roku očekává nárůst zisku za podpory zábavní a internetové divize. Současně potvrdila předchozí celoroční výhled, podle kterého čeká pozitivní hospodářský výsledek. Playboy kromě vydávání stejnojmenného časopisu vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky.
Playboy také upozornil, že počet stránek magazínu pro pány by měl v posledním čtvrtletí klesnout o 25 procent. Loni byl počet stránek vysoký, protože firma slavila 50. výročí, což podpořilo poptávku po reklamě a společnost tak přidala do časopisu množství reklamních stránek. I přes pokles by však na konci roku měl být počet reklamních stránek v časopise vyšší než v roce 2003, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.