Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Playboy díky nárůstu reklamy v pánském časopisu opět v zisku

Redakce MAM2. 11. 2004

Americká společnost Playboy Enterprises, která vydává časopis pro pány stejného jména, se ve třetím čtvrtletí letošního roku vrátila zpět k zisku. Za lepšími výsledky stál hlavně nárůst reklamy v časopise Playboy. Čistý zisk za tři měsíce do konce září činil 1,9 milionu dolarů ve srovnání s loňskou ztrátou 900 000 dolarů.
Zisk na akcii stoupl na šest centů z loňské ztráty tři centy na akcii. Výsledky jsou v souladu s odhady analytiků. Příjmy se zvýšily o osm procent na 80,2 milionu USD.
Firma dodala, že v posledním čtvrtletí roku očekává nárůst zisku za podpory zábavní a internetové divize. Současně potvrdila předchozí celoroční výhled, podle kterého čeká pozitivní hospodářský výsledek. Playboy kromě vydávání stejnojmenného časopisu vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky.
Playboy také upozornil, že počet stránek magazínu pro pány by měl v posledním čtvrtletí klesnout o 25 procent. Loni byl počet stránek vysoký, protože firma slavila 50. výročí, což podpořilo poptávku po reklamě a společnost tak přidala do časopisu množství reklamních stránek. I přes pokles by však na konci roku měl být počet reklamních stránek v časopise vyšší než v roce 2003, napsala agentura Reuters.

×

Pro Time Warner Ogilvy

Starší článek

Mediální rozpočet Porsche ve hře

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více