Palace Media přebírá režii
Společnost Palace Cinemas (PC) provozující síť multikin ve střední Evropě bude od ledna prodávat on- a off-screenové reklamní aktivity prostřednictvím vlastní prodejní divize Palace Media, kterou zpočátku povedou stávající ředitelé PC v jednotlivých zemích. Vedle Davida Horáčka jsou to Andrea Baisová (Slovensko) a Andrea Lovasz (Maďarsko). Palace Media bude podle ředitele PC pro ČR Davida Horáčka pod jednou střechou řídit všechny reklamní programy v ČR, na Slovensku a v Maďarsku. „Vyjdeme více vstříc konkrétním potřebám klientů, široký prostor spatřujeme zejména v off-screen aktivitách. Nezanedbatelný je pro klienty také aspekt snadnějšího zadávání reklamy ve středoevropském měřítku,“ uvedl pro M&M David Horáček. Až dosud se o reklamu ve čtveřici pražských a dvou brněnských multikinech PC starala firma Screenvision. Podle generálního ředitele Palace Cinemas V. J. Mauryho navštíví kina PC ve střední Evropě ročně 6 milionů diváků. „Nejedná se jen o strohý statistický údaj, ale o skutečné jedince, kteří si vyjdou ven a chtějí se pobavit. Chceme, aby náš marketing zaměřený na zákazníky Palace Cinemas byl v budoucnu lépe organizovaný a účinnější. Budeme schopni vytvořit nejrůznější příležitosti od reklamy na plátně až po marketing, uvedení na trh, reklamu na webu a tak dále. Možné kombinace jsou téměř nevyčerpatelné,“ plánuje Maury.
Palace Media tak nabídne reklamu v celkem 10 multikinech se 103 plátny a téměř 23 tisíci sedadly. Palace Cinemas byla ustavena v roce 1999 s cílem investovat do multikin ve střední Evropě. Zakladateli Palace Cinemas jsou Arthur Goldblatt a V. J. Maury, projekt finančně podpořila společnost Argus Capital Partners LP, soukromý investiční fond kmenových akcií založený v březnu 1999 za účelem realizace přímých a souvisejících investic ve střední a východní Evropě. V roce 2002 společnost postavila tři multiplexy a získala sedm dalších od Ster Century.
-sch-