Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Operátoři začali nabízet zimní zpravodajství v mobilech

Redakce MAM23. 11. 2004

Mobilní operátoři začali s příchodem prvního sněhu nabízet uživatelům mobilních telefonů speciální zimní zpravodajství. Zákazníci Eurotelu, T-Mobile a Oskara se tak mohou prostřednictvím wapu, internetu či SMS dozvědět aktuální sněhové zpravodajství či informace o sjízdnosti silnic.
Eurotel nabízí prostřednictvím svého portálu Live! v sekci zima informace o lyžařských podmínkách v jednotlivých střediscích včetně výšky a kvality sněhu, přehledu upravených tratí a otevírací doby vleků. Součástí je i předpověď počasí pro danou oblast. Přes WAP či MMS zákazník může obdržet i obrázek z 50 on- line kamer umístěných v horských střediscích.
Podobně T-Mobile poskytuje informace prostřednictvím wapu o předpovědi počasí, stavu sněhu na horách či stavu běžeckých tratí. Prostřednictvím služby Navigator může uživatel hledat v databázi sjezdovek a kontaktech středisek například nejbližší vhodnou lokalitu.
Oskar vedle klasických zpráv o počasí a sněhové nadílce nabízí možnost podívat se na meteorologický radar, který indikuje, jakou cestou se budou ubírat například srážky. Podle statistiky firmy roste zájem zprávy o počasí a stavu sněhu vždy v pátek, tedy před víkendy.
Řidiči mohou prostřednictvím wapu nebo SMS zprávy získat u všech tří operátorů aktuální informace o sjízdnosti silnic, uzavírkách či radarech a silničních kontrolách.
Podle údajů firem je v ČR přes 10,2 milionu aktivních mobilních telefonů. Mobilní přístroj tak připadá na každého obyvatele.

×

Reuters zahájí reklamní kampaň pro své internetové stránky

Starší článek

Některé obchody v Německu umožňují předvánoční nákupy za marky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více