Novou mluvčí Komise pro cenné papíry je Ivana Sedláčková

1. 11. 2004 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tiskovou mluvčí a ředitelkou odboru vnější komunikace Komise pro cenné papíry, správního úřadu pro oblast kapitálového trhu, se stala šestatřicetiletá Ivana Sedláčková. Sedláčková v uplynulých čtyřech letech pracovala jako ředitelka úseku marketingu Investiční společnosti České spořitelny, předtím byla ředitelkou Nadace Bohemiae. Vystudovala fakultu mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické.
Odbor vnější komunikace zajišťuje kromě vztahů s veřejností například vzdělávání investorů, spolupráci s mezinárodními institucemi a vydávání informačních materiálů. Předchůdkyní Sedláčkové byla Monika Paclíková, které opustila komisi v září po zhruba půl roce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.