Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Norské novinářky chtějí chodit za fotbalisty do šaten

Redakce MAM18. 11. 2004

Norské novinářky píšící o fotbale chtějí mít stejně jako jejich mužští kolegové přístup do hráčských šaten. Tam žurnalistky nemohou například po zápasech Rosenborgu Trondheim, což organizace dohlížející na dodržování rovnosti pohlaví považuje za diskriminaci.
Vedení Rosenborgu novinářům povoluje po zápasech vstoupit do šaten, ale ženy musejí zůstat za dveřmi. “Muži i ženy musejí mít stejné pracovní podmínky. Pokud vedení Rosenborgu nemá pádný důvod, aby novinářky nechalo před šatnami, je tato praxe ilegální,” stěžovala si zástupkyně organizace pro rovnost pohlaví Kristin Mileová.
Ta chápe, že pro fotbalisty by mohlo být nepříjemné, kdyby je novinářky viděly ve sprše. V tom případě by však podle ní měli za dveřmi zůstat všichni žurnalisté. “Problém není v tom, že ženy musejí mít přístup do šaten, ale že podmínky musejí být pro všechny stejné,” vysvětlila Mileová.
Novinářky mají možnost hovořit s fotbalisty poté, co se převléknou a vyjdou ven, ale to jim nestačí. Na rozdíl od svých mužských kolegů totiž přicházejí o nejemotivnější vyjádření hráčů bezprostředně po zápase.
Zástupci nejlepšího norského klubu se jejích námitkami hodlají zabývat. “Nechceme nikomu brát právo vykonávat svou práci,” hájil Rosenborg jeho marketingový ředitel Endre Storholt.

×

119 německých supermarketů Extra převezme konkurenční Rewe

Starší článek

Parlamentní televize 24.cz spustila regulérní vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více