Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na trh vstupuje nový byznysový měsíčník BIZ

Redakce MAM26. 11. 2004

Vydavatelský dům Computer Press uvedl na trh nový měsíčník s názvem BIZ, opravdový byznys. Navazuje na předchozí titul ebiz, který se zabýval především elektronickým byznysem. BIZ je koncipován jako klasický ekonomický magazín určený zejména pro vlastníky středních i větších firem, jejich vysoký management a investory.
Část časopisu BIZ je tvořena licencovanými zahraničními materiály a část domácím obsahem. První BIZ vychází koncem listopadu v nákladu 25 tisíc výtisků jako číslo 12/2004. Dostanou jej automaticky všichni stávající předplatitelé časopisu ebiz.
Computer Press tímto krokem posiluje své působení mimo ICT segment. Pavel Pospíšil, ředitel divize médií, vysvětluje změnu: „Relaunch časopisu ebiz jsme plánovali prakticky od roku 2000, kdy vstoupil na trh. Čekali jsme na vhodnou dobu, která nastala právě teď. Máme tady ekonomické a politické týdeníky, ale na trhu prakticky chybí čtivý a analytický zdroj informací pro vrcholový management a majitele firem. BIZ se jím chce stát.“
Magazín BIZ přináší tipy na tržní příležitosti ve formě příběhů jiných úspěšných firem a jejich majitelů. Významným prvkem jsou i profily rostoucích oborů, které jsou jinými ekonomickými periodiky často opomíjeny. Pojem ebiz však nezmizel úplně – stal se jednou z částí časopisu BIZ.
„Více opravdového byznysu z reálného života firem, jejich majitelů a managementu,“ doplňuje k obsahovému zaměření šéfredaktor magazínu BIZ Roman Smělý a dodává: „Důležitou součástí, kterou nebudeme opomíjet, je také osobní rozvoj našich čtenářů a jejich manažerských, personálních i marketingových dovedností.“

-zem-

×

Český rozhlas poprvé plánuje ztrátu

Starší článek

Volný.cz představil vyhledávač

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více