Na Slovensku vznikl deník Ranný rýchlik

18. 11. 2004 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na slovenském mediálním trhu přibyl nový druh deníku. Jmenuje se Ranný rýchlik a k dostání je na zastávkách MHD, autobusových, železničních stanicích a v rychlících. Náklad je zatím 60 000 výtisků, distribuován je od 6.00 hod ráno.
List je dostupný zadarmo, zejména v Bratislavě, ale rozšířit se má na celé Slovensko. Cílem novin je každé ráno nabídnout nejčerstvější zprávy o dění v politice, ekonomice, kultuře a sportu na Slovensku i ve světě. Informace doplní inzerce, která má vykrýt nulovou cenu listu. List vychází především ze servisu agentury TASR, postupně by se měly objevit i autorské články.

-tasr, zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.