Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku vede v prodeji deníků Nový čas před Sme a Pravdou

Redakce MAM5. 11. 2004

Na slovenském trhu s deníky vedl v září v prodeji Nový čas, který si dlouhodobě udržuje náskok před listy Sme a Pravda. Změny nezaznamenal ani trh s týdeníky, z nichž nejprodávanějšími v září zůstaly Nový čas pre ženy, Plus 7 dní a Život. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
V září si Nový čas zakoupilo denně v průměru 160 479 čtenářů, list Sme měl prodej 81 353 a Pravda 75 526 výtisků. Sme si ve sledovaném měsíci mírně zvýšil náskok před hlavním konkurentem Pravdou. Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný deník Új Szó z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press. Průměrně si jej koupilo 25 552 lidí. Následovala Národná obroda s prodejem 13 784 výtisků.
Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Na Slovensku vychází rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v září prodalo v průměru 34 246 kusů. Korzár pochází ze stejného vydavatelského domu jako Sme a Új Szó.
V září nenastaly významnější změny ani na trhu s týdeníky, mezi nimiž v prodeji vedl Nový čas pre ženy (v průměru 226 848 prodaných kusů). Následovaly časopisy Plus 7 dní (179 045), Život (146 292), Eurotelevízia (122 115) a Šarm (96 564).
Další významné celostátní týdeníky Trend, Markíza, Formát, Domino Fórum a Live! údaje o prodeji neposkytují. Live! se ale před časem nechal slyšet, že prodává v průměru kolem 30 000 výtisků.

×

Dresdner Bank CZ změnila název na BAWAG International Bank CZ

Starší článek

Prvním držitelem ceny Demosthenes Eben

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více