Motorka na magistrále

8. 11. 2004 08:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V rámci outdoorové části kampaně na akci Freestyle Motokros, jež se uskuteční koncem listopadu v Sazka Areně, byl na pankrácké části pražské magistrály směrem na Brno instalován 3D motiv motocyklu na pozadí reklamní plachty firmy Super Poster (SP) o rozměrech 4,2 x 12 metrů. „Motorka se otáčí 24 hodin denně ve směru nového skoku, který bude v rámci akce předveden,“ uvedla pro M&M obchodní ředitelka SP Dana Rejchrtová. Projekt byl realizován ve spolupráci s agenturou Global Sport Marketing Agency. Naposledy se na stejném nosiči objevil 3D motiv při kampani na vůz Smart
Forfour.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.