Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Motor-Presse dostane nového vlastníka

Redakce MAM22. 11. 2004

Do vydavatelské skupiny Motor-Presse Stuttgart, která prostřednictvím skupiny Motor-Presse International působí celkem ve 24 zemích včetně České republiky (zde pod názvem Motor-Presse Bohemia), vstoupí s účinností od začátku roku 2005 nový investor. Podle informací M&M zde získá od dosavadního největšího akcionáře, vydavatelství Vogel Burda Communications, a dalších akcionářů, téměř 55% podíl vydavatelství Gruner+Jahr, které je jedním z koncernů mediálního holdingu Bertelsmann.
Uvedená změna bude mít dopad také na pobočky Motor-Presse ve střední a východní Evropě a Latinské Americe. M&M získal informace, že Gruner+Jahr (G+J) bude v těchto zemích zastupován právě lokálními vydavatelstvími Motor-Presse, pokud zde již nemá vydavatelské aktivity.
G+J plánuje tuto stávající strukturu Motor-Presse využít pro vstup na časopisecký trh nových zemí, přičemž se spekuluje především o silných časopiseckých značkách koncernu G+J. Mezi ty patří např. tituly Stern, Geo, Capital či Gala.
Motor-Presse Bohemia se v ČR specializuje na motoristické časopisy (např. Auto 7, Auto motor a sport, Motocykl). Vstup G+J do Motor-Presse tak bude pro českou pobočku pravděpodobně znamenat rozšíření záběru stávajícího portfolia vydavatelství směrem k lifestylovým časopisům.

-Martina Vojtěchovská-

×

Hlavní Evropské ceny MTV získaly americké hvězdy

Starší článek

Česká republika reklamu nezmění

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více