Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mimořádné nedělní vydání k volbám chystá pouze Vltava-Labe-Press

Redakce MAM5. 11. 2004

Mimořádné nedělní vydání s výsledky a zpravodajstvím o krajských a senátních volbách nabídne lidem pouze Vltava-Labe-Press, vydavatel regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia. Ostatní celoplošné deníky zvláštní nedělní vydání nechystají. S výsledky voleb se seznámí i čtenáři Nedělního světa a Nedělního Blesku. Vyplývá to z ankety ČTK.
Deníky Bohemia a Moravia s aktuálními informacemi o volbách vyjdou v neděli ve všech krajích s výjimkou středních a severních Čech, řekla šéfredaktorka listu Lída Rakušanová. “My jako centrální redakce do toho budeme dodávat jednu stránku s materiálem, jak to dopadlo z celostátního hlediska,” dodala. Rozsah zvláštního vydání se bude v jednotlivých krajích lišit, někde bude čtyřstránkové a jinde osmistránkové.
Nedělní svět nabídne čtenářům pět až šest stran volebního zpravodajství, včetně analýz a komentářů. Šéfredaktor týdeníku Ondřej Neumann doufá, že v době uzávěrky vydání už bude redakce kompletní výsledky znát.
Podle šéfredaktora Blesku Jiřího Fabiána dá nedělní mutace deníku prostor volbám na dvou až třech stranách, obvyklý rozsah přitom zůstane zachován. “Bude tam širší zpravodajství, výsledky, grafy či průzkumy,” uvedl.
Celoplošné deníky Mladá fronta Dnes, Právo, Lidové noviny a Hospodářské noviny podle vyjádření jejich zástupců zvláštní vydání na neděli nechystají. Volbám proto poskytnou odpovídající prostor ve svých obvyklých pondělních vydáních.

×

Luboš Palata získal rakouskou novinářskou cenu

Starší článek

Dresdner Bank CZ změnila název na BAWAG International Bank CZ

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více