Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Microsoft uvede na trh vlastní vyhledávač

Redakce MAM10. 11. 2004

Americká společnost Microsoft ve čtvrtek uvede na trh vlastní internetový vyhledávač, jenž bude konkurovat dalším americkým firmám Yahoo! a Google. Microsoft o tomto záměru hovoří už dlouho a pomocí vyhledávače chce v příštích pěti letech zdvojnásobit tržby za reklamu v divizi MSN.
Microsoft odhadoval, že nový internetový vyhledávač s vlastní technologií bude mít na trhu do konce roku. Výkonný ředitel Steve Ballmer v úterý řekl, že Microsoft bude schopen představit lepší technologii, než jakou používá jeho rival Google. Akcie Google na tato slova reagovaly poklesem až o dvě procenta.
Microsoft se doposud u své vyhledávací služby spoléhal na technologii firmy Inktomi, která nyní patří společnosti Yahoo!. K vytvoření vlastní technologie se rozhodl v reakci na krok Googlu, který úspěšně vstoupil na akciový trh, předběhl Yahoo! a stala se z něj společnost ceněná na několik miliard dolarů.
Vyhledávání na internetu je pro Microsoft stále jen okrajovou záležitostí a v posledním fiskálním roce měla jeho divize MSN tržby 360 milionů dolarů. Proti celkovým tržbám firmy je to malá část, protože Microsoft na tržbách získává téměř 40 miliard dolarů ročně.
Divize MSN nedávno dosáhla vyrovnaného hospodaření, za kterým se skrývá právě růst zájmu o vyhledávání. To předznamenal Google, který ve 3. čtvrtletí meziročně zdvojnásobil tržby na 806 milionů dolarů, připomíná agentura Reuters.
Microsoft, Google i Yahoo! chtějí vyhledávací služby zlepšit a všichni se přitom zaměřují na podrobnější místní informace. Pro lidi by tak mělo být jednodušší najít pomocí internetové služby i podrobné informace v místě bydliště. Tomuto segmentu analytici na nejbližší období předpovídají silný růst.

×

Náměstíčko na ČT vystřídá seriál Josef a Ly

Starší článek

Reklamu Galaxii sport bude prodávat Mag Media

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více