Mediální rozpočet Porsche ve hře

2. 11. 2004 15:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Porsche Cars North America, výhradní dovozce a distributor vozů Porsche v USA, vypisuje tendr na rozpočet na nákup a plánování médií ve výši 45 mil. dolarů. V současnosti jej drží newyorská agentura PHD ze skupiny Omnicom. Požadavky by měly být známy tento týden, prezentace jsou plánovány na konec prosince. „S PHD nemáme žádné spory, jde čistě o záležitost dobré obchodní praxe. Firemní pravidla vyžadují čas od času přezkoumat rozpočet,“ uvedl zástupce Porsche Martin Peters. Reklamní agenturou automobilky je od roku 1999 Carmichael Lynch z Minneapolisu.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.