Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediálky nesouhlasí s nižší frekvencí dat

Redakce MAM15. 11. 2004

Mediální agentury nepovažují rozhodnutí představenstva Unie vydavatelů zveřejňovat od příštího roku údaje o prodaném nákladu časopisů na čtvrtletní bázi za správné. Zatímco u deníků má být zachována současná, měsíční periodicita, výstupy o časopisech by měly být známy místo měsíční frekvence jednou za čtvrt roku, tedy v průměru za celé čtvrtletí. Vydavatelé chtějí tímto skrýt nežádoucí výkyvy, jež jsou výsledkem různých vlivů (kampaně, sezonalita). “Je to jednoznačné zhoršení servisu pro zadavatele a agentury,” myslí si např. Petr Lágner z mediální agentury Starcom MediaVest Group. V České republice provádí auditování tisku od roku 1997 společnost ABC ČR. “Obávám se, že profitovat nebude nikdo a všichni budou méně spokojeni,” říká o připravované změně manažer ABC ČR Stanislav Jurnečka. Nová periodicita výstupů má platit od začátku příštího roku. Odborníci mají za to, že další zprůměrování dat povede k většímu zkreslení výsledků u jednotlivých titulů a ve svém důsledku bude výhodné pro vydavatele, kteří mají slabší prodejní výsledky.

-Martina Vojtěchovská-

×

České děti by v dospělosti chtěly učit nebo hrát fotbal

Starší článek

Do RailReklam vstoupí partner

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více