Lidé jsou s prodejní dobou v obchodech spokojeni

16. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S prodejní dobou v obchodech bylo loni spokojeno 69 procent Čechů. Vyplývá to z průzkumů agentur Incoma Research a GfK Praha, jejichž výsledky poskytl Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Spokojenost s nakupováním prudce stoupla v roce 1999 a od té doby se výrazně nemění.
Podle průzkumu společností Incoma Research a GfK Praha bylo v roce 1997 spokojeno s otevírací dobou v obchodech 57 procent lidí, v roce 2003 již 69 procent. „Osoby hodnotící současný stav jako výhodný drtivě převažují nad těmi, kteří jej považují za nevýhodný, a to v poměru zhruba 14:1,“ dodává svaz obchodu. Prodejní doba je podle průzkumu velmi důležitá pro 61 procent Čechů.
V posledních letech vzrostla i spokojenost Čechů s nabídkou zboží a cenami. Cenovou úroveň zboží si loni velice pochvalovalo 39 procent nakupujících, oproti 15 procentům z roku 1997. Lidé byli loni spokojenější i s kvalitou prodávaného zboží, čistotou v prodejnách a s ochotou obsluhy.

-čtk, zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.