Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé jsou s prodejní dobou v obchodech spokojeni

Redakce MAM16. 11. 2004

S prodejní dobou v obchodech bylo loni spokojeno 69 procent Čechů. Vyplývá to z průzkumů agentur Incoma Research a GfK Praha, jejichž výsledky poskytl Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Spokojenost s nakupováním prudce stoupla v roce 1999 a od té doby se výrazně nemění.
Podle průzkumu společností Incoma Research a GfK Praha bylo v roce 1997 spokojeno s otevírací dobou v obchodech 57 procent lidí, v roce 2003 již 69 procent. “Osoby hodnotící současný stav jako výhodný drtivě převažují nad těmi, kteří jej považují za nevýhodný, a to v poměru zhruba 14:1,” dodává svaz obchodu. Prodejní doba je podle průzkumu velmi důležitá pro 61 procent Čechů.
V posledních letech vzrostla i spokojenost Čechů s nabídkou zboží a cenami. Cenovou úroveň zboží si loni velice pochvalovalo 39 procent nakupujících, oproti 15 procentům z roku 1997. Lidé byli loni spokojenější i s kvalitou prodávaného zboží, čistotou v prodejnách a s ochotou obsluhy.

-čtk, zem-

×

Kampaň má snížit počet mrtvých na silnicích

Starší článek

V Británii se brzy objeví první automaty na stahování hudby

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více