LBA a McCann vzdaly tendr Eurotelu

8. 11. 2004 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení, ve kterém největší zadavatel reklamy v zemi, Eurotel Praha, hledá novou reklamní agenturu, opustily další dvě firmy. Po Mark/BBDO, jež z tendru odstoupila před měsícem, se své účasti vzdal McCann-Erickson a po prvním kole prezentací, které proběhlo koncem minulého týdne, také Leo Burnett Advertising. Dosavadní agentura Eurotelu přitom pracovala pro značku s krátkou přestávkou přes deset let. „Vzhledem k chystané privatizaci Českého Telecomu (100% vlastník Eurotelu, pozn. red.) se nám spolupráce jeví jako málo perspektivní. Filozofií naší agentury je dlouhodobý vztah s klientem,“ vysvětlil M&M důvody odchodu Josef Havelka, chairman Leo Burnett Group. Skepse ohledně postupu nového majitele firmy po prodeji Českého Telecomu vedla k odstoupení od výběrového řízení podle slov ředitele Jana Binara i McCann-Erickson. V tendru tak zůstávají Ogilvy & Mather, Lowe GGK a Euro RSCG. Podle vyjádření šéfů jmenovaných agentur hodlají v boji o zakázku v hodnotě stovek milionů korun pokračovat. Když s ohledem na možné změny spojené s privatizací odstoupila z tendru agentura Mark/BBDO, reagovala mluvčí Eurotelu Diana Dobálová na obavy vedení agentury vyjádřením, že firma počítá pro vítěze se standardní smlouvou na dva roky. O způsobu a termínu privatizace Českého Telecomu vláda dosud nerozhodla. Ve hře je stále přímý prodej konkrétnímu zájemci i nabídnutí akcií prostřednictvím kapitálových trhů. Souběžně s reklamním tendrem probíhal také tendr mediální. V tom porazila před dvěma týdny Mediaedge:cia, jež už nakupuje mediální plochu pro Český Telecom, dosavadní agenturu Eurotelu Starcom MediaVest Group (má stejného majitele jako LBA).

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.