Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Konference Forum Media

Redakce MAM4. 11. 2004

Média, reklama a marketing jsou hlavními tématy konference Forum Media v pražském paláci Žofín. Účastníci akce, která se koná od roku 2000, se mohou seznámit se stavem této scény v České republice i s novými nastupujícími trendy. Letos poprvé je navíc konference spojena s vyhlášením výsledků soutěže efektivity reklamy EFFIE.
Štěpán Wolde za spolupořadatelskou firmu Arbomedia uvedl, že konference nabízí ve třech sálech řadu přednášek a diskusních panelů. O své postřehy se podělí zhruba 60 přednášejících, uvedl Wolde, který počet účastníků akce odhadl na pět stovek.
Zástupci auditorů i samotných agentur diskutovali například o nastupujícím trendu mediálních auditů. Konference se také věnuje legislativě se vztahem k reklamě, typologii spotřebitelů v České republice, vlivu 3D reklamy či financování reklamních agentur.
Závěr obstará slavnostní vyhlášení výsledků soutěže EFFIE. Podle pořadatelů hodnotí tato soutěž nejen kreativitu reklamy, ale i její výsledky.

×

Spojené státy se rozloučí s Bushem, alespoň na pivní etiketě

Starší článek

Microsoft má posilu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více