Fotbalová Barcelona možná přestane být jediným z předních evropských týmů, jehož hráči na hrudi nenesou jméno sponzora. Sázková společnost Bet and win, která je jedním ze sponzorů klubu, totiž katalánskému mužstvu nabídla, že si koupí místo na přední straně dosud nedotknutelných dresů.
Podle informací francouzského sportovního deníku L’Equipe a některých španělských médií zástupci společnosti za toto privilegium nabízejí patnáct milionů eur ročně. Na stránkách španělských deníků se již dokonce objevila fotomontáž, jak by nové dresy vypadaly.
Barcelona se dosud pyšnila tím, že místo na hrudi jejích fotbalistů není na prodej. Na přední straně dresu se vedle klubového znaku na levé straně objevuje jen malé logo výrobce sportovního oblečení, který dresy katalánskému klubu dodává. Ani to však není nijak dominantní, fotbalisté ho nosí na pravé straně těsně pod výstřihem.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?