Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internet před printem

Redakce MAM15. 11. 2004

Při získávání informací se lidé častěji obracejí na internet. Z celoevropské studie Pan-European Media Consumption Study zadané European Interactive Advertising Asssociation (EIAA) a vypracované agenturou Millward Brown vyplývá, že v pořadí prvním médiem, jehož informace respondenti využívají, je televize (33 %). Následují rozhlas (30 %) a internet (20 %). Na chvostu pelotonu se drží se 17 % tisk (deníky 10 %, časopisy 7 %). Třetina dotázaných si život bez informací stažených ze serverů neumí představit. Deset procent uživatelů internetu surfuje více než 25 hodin týdně, 42 % denně. Převažujícím důvodem (pro 70 % surferů) je vyhledávání informací.
Internet začíná hrát stále větší roli při zvládání běžných životních situací. Rezervaci vstupenek provádí přes internet 45 % uživatelů, 37 % čte online vydání oblíbeného deníku, 35 % chatuje s přáteli, 33 % poslouchá online svou oblíbenou rozhlasovou stanici a konečně 31 % provádí prostřednictvím internetu nákupy. Samozřejmostí už se stalo komunikování prostřednictvím elektronické pošty (83 %), vyřizování finančních záležitostí (50 %) a objednávání dovolených a cest (47 %).
Zatímco v případě televize si na přerušování vysílání reklamními bloky stěžuje 83 % respondentů, mezi uživateli internetu vadí reklamní formáty na monitoru necelé polovině.
Evropskou jedničkou v penetraci se stalo Německo (52 % uživatelů v populaci), které si meziročně polepšilo o 5 % a předstihlo dosud vedoucí Velkou Británii (50 %). Třetí je Francie (45 %).

-sch-

×

Palace Media přebírá režii

Starší článek

Je čas pro glokální reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více