Hokejová MS a házenkářské evropské šampionáty na obrazovkách ČT

3. 11. 2004 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize získala televizní práva na mistrovství světa v ledním hokeji až do roku 2011. Marketingový partner Mezinárodní federace ledního hokeje IIHF společnost Infront Sports & Media AG uzavřela s ČT dlouhodobou smlouvu, která navazuje na dosavadní spolupráci v rámci smluv na televizní práva pro mistrovství světa v ledním hokeji 2005 v Rakousku a 2006 v Lotyšsku, a která České televizi garantuje práva pro území České republiky na světové šampionáty 2007 v Rusku, 2008 v Kanadě, 2009 ve Švýcarsku a dále po dobu dvou let (o místě konání šampionátů v letech 2010 a 2011 bude IIHF teprve rozhodovat).
Česká televize uzavřela se stejným partnerem také smlouvu na televizní práva pro vysílání házenkářských evropských šampionátů do roku 2010. Už za měsíc se příznivci házené mohou těšit na přenosy ze zápasů našich reprezentantek na mistrovství Evropy 2004, které od 9. do 19. prosince hostí Maďarsko.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.