Značku GE Capital nahradí na českém trhu nová značka GE Money počátkem příštího roku. GE Capital Bank se přejmenuje na GE Money Bank, GE Capital Multiservis bude GE Money Multiservis a z GE Capital Leasing se stane GE Money Auto. Informoval o tom generální ředitel marketingu General Electric Martin Campiche.
Změna názvu nebude od klientů vyžadovat žádnou aktivitu, veškeré smlouvy, čísla účtů, bankovní spojení a adresy zůstanou beze změn. Klienti skupiny budou o změně názvu informováni dopisem v listopadu.
Změna je podle Campiche součástí záměru GE sjednotit celosvětově značku, pod kterou jsou poskytovány finanční produkty a služby. „Od nového jednotného jména GE Money očekáváme, že posílí vnímání značky všemi cílovými skupinami,“ dodal.
Logo firmy bude mít v jednotlivých zemích různou barvu, v Česku bude modré. „Náklady na přejmenování budou značné, ale tento krok považujeme za dlouhodobou investici,“ podotkl ředitel GE Consumer Finance pro ČR Gerard Ryan bez bližších podrobností.
Přejmenování již GE zahájila v Německu, Francii, Austrálii a nyní bude pokračovat v Asii i dalších evropských zemích. V USA se zavedení nové značky plánuje na příští rok. V ČR a na Slovensku se budou nová jména používat na začátku roku 2005, přesný termín závisí na zápisu do obchodního rejstříku.
GE Consumer Finance je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví General Electric a poskytuje nejrůznější finanční služby. GE Capital Bank je pátou největší českou bankou, GE Capital Multiservis patří mezi vedoucí společnosti financující prodej spotřebního zboží na splátky a GE Capital Leasing je v popředí na leasingovém trhu.
General Electric je jednou z největších firem na světě. Působí ve více než stovce zemí, má přes 300.000 zaměstnanců, její tržby loni dosáhly 134 miliard dolarů. Aktivity amerického konglomerátu sahají od výroby leteckých motorů přes finanční služby po mediální skupinu NBC Universal.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).