GE Capital se v ČR změní na GE Money

2. 11. 2004 13:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značku GE Capital nahradí na českém trhu nová značka GE Money počátkem příštího roku. GE Capital Bank se přejmenuje na GE Money Bank, GE Capital Multiservis bude GE Money Multiservis a z GE Capital Leasing se stane GE Money Auto. Informoval o tom generální ředitel marketingu General Electric Martin Campiche.
Změna názvu nebude od klientů vyžadovat žádnou aktivitu, veškeré smlouvy, čísla účtů, bankovní spojení a adresy zůstanou beze změn. Klienti skupiny budou o změně názvu informováni dopisem v listopadu.
Změna je podle Campiche součástí záměru GE sjednotit celosvětově značku, pod kterou jsou poskytovány finanční produkty a služby. „Od nového jednotného jména GE Money očekáváme, že posílí vnímání značky všemi cílovými skupinami,“ dodal.
Logo firmy bude mít v jednotlivých zemích různou barvu, v Česku bude modré. „Náklady na přejmenování budou značné, ale tento krok považujeme za dlouhodobou investici,“ podotkl ředitel GE Consumer Finance pro ČR Gerard Ryan bez bližších podrobností.
Přejmenování již GE zahájila v Německu, Francii, Austrálii a nyní bude pokračovat v Asii i dalších evropských zemích. V USA se zavedení nové značky plánuje na příští rok. V ČR a na Slovensku se budou nová jména používat na začátku roku 2005, přesný termín závisí na zápisu do obchodního rejstříku.
GE Consumer Finance je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví General Electric a poskytuje nejrůznější finanční služby. GE Capital Bank je pátou největší českou bankou, GE Capital Multiservis patří mezi vedoucí společnosti financující prodej spotřebního zboží na splátky a GE Capital Leasing je v popředí na leasingovém trhu.
General Electric je jednou z největších firem na světě. Působí ve více než stovce zemí, má přes 300.000 zaměstnanců, její tržby loni dosáhly 134 miliard dolarů. Aktivity amerického konglomerátu sahají od výroby leteckých motorů přes finanční služby po mediální skupinu NBC Universal.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.