Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GE Capital se v ČR změní na GE Money

Redakce MAM2. 11. 2004

Značku GE Capital nahradí na českém trhu nová značka GE Money počátkem příštího roku. GE Capital Bank se přejmenuje na GE Money Bank, GE Capital Multiservis bude GE Money Multiservis a z GE Capital Leasing se stane GE Money Auto. Informoval o tom generální ředitel marketingu General Electric Martin Campiche.
Změna názvu nebude od klientů vyžadovat žádnou aktivitu, veškeré smlouvy, čísla účtů, bankovní spojení a adresy zůstanou beze změn. Klienti skupiny budou o změně názvu informováni dopisem v listopadu.
Změna je podle Campiche součástí záměru GE sjednotit celosvětově značku, pod kterou jsou poskytovány finanční produkty a služby. “Od nového jednotného jména GE Money očekáváme, že posílí vnímání značky všemi cílovými skupinami,” dodal.
Logo firmy bude mít v jednotlivých zemích různou barvu, v Česku bude modré. “Náklady na přejmenování budou značné, ale tento krok považujeme za dlouhodobou investici,” podotkl ředitel GE Consumer Finance pro ČR Gerard Ryan bez bližších podrobností.
Přejmenování již GE zahájila v Německu, Francii, Austrálii a nyní bude pokračovat v Asii i dalších evropských zemích. V USA se zavedení nové značky plánuje na příští rok. V ČR a na Slovensku se budou nová jména používat na začátku roku 2005, přesný termín závisí na zápisu do obchodního rejstříku.
GE Consumer Finance je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví General Electric a poskytuje nejrůznější finanční služby. GE Capital Bank je pátou největší českou bankou, GE Capital Multiservis patří mezi vedoucí společnosti financující prodej spotřebního zboží na splátky a GE Capital Leasing je v popředí na leasingovém trhu.
General Electric je jednou z největších firem na světě. Působí ve více než stovce zemí, má přes 300.000 zaměstnanců, její tržby loni dosáhly 134 miliard dolarů. Aktivity amerického konglomerátu sahají od výroby leteckých motorů přes finanční služby po mediální skupinu NBC Universal.

×

Webfarm koupila od RR-Auta automobilový portál

Starší článek

Fúze na hispánském reklamním trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více