Firmy ze skupiny PPF inzerují víc na TV Nova

2. 11. 2004 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firmy ze skupiny PPF podnikatele Petra Kellnera, jako je například Česká pojišťovna, eBanka nebo Home Credit, ve svých marketingových plánech výrazně přejí televizi Nova. Jejím majoritním vlastníkem je právě skupina PPF. „Za prvních devět měsíců tohoto roku směřovaly společnosti ze skupiny PPF na Novu 93 procent svých hrubých investic do klasické reklamy v televizi,“ řekl dnešním Lidovým novinám marketingový ředitel ARBOmedia Štěpán Wolde.
V roce 2002 vydaly firmy ze skupiny PPF na reklamu na Nově jen 63 procent z peněz určených na televizní reklamu. Například investiční společnost ČP Invest patřící pod Českou pojišťovnu nebo splátkový prodejce Home Credit dávají podle Woldeho 100 procent ze svých televizních rozpočtů do reklamy na Nově.
PPF však odmítá, že by měla v rámci skupiny výhodnější ceny. „Všechny mediální investice v televizi jsou hrazeny v plné výši. V žádném případě nejsou naše společnosti jakkoli cenově zvýhodněny ze strany TV Nova,“ uvedl mluvčí PPF Tomáš Krones.
Banky ze skupiny PPF se objevují i v České televizi. Podle Kronese je však investice do reklamy na Nově efektivnější. Mluvčí TV Prima Jana Malíková uvedla, že ani Česká pojišťovna, eBanka nebo Home Credit v současné době v reklamních blocích neinzerují.
Podle agentury TNS A-Connect utratila eBanka loni za televizní reklamu 109 milionů korun. Česká pojišťovna vložila do televizní reklamy víc než 300 milionů korun a Home Credit investoval 54 milionů korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.