Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Factum: Čeští muži i ženy nejraději sledují hokej

Redakce MAM12. 11. 2004

Čeští muži i ženy se nejraději věnují cyklistice, lyžování, plavání a turistice. Pokud si však mají vybrat, jaký sport budou sledovat v rozhlase či na televizní obrazovce, vítězí u obou pohlaví hokej. Muži se prakticky ve stejné míře zajímají i o fotbal, zatímco u žen za nejsledovanějším hokejem následuje atletika.
V průzkumu společnosti Factum Invenio 97,7 procenta českých mužů odpovědělo, že sport v televizi nebo rádiu sleduje. U žen je sice podíl o něco nižší, ale přesto se jich o sport v médiích zajímá 84 procent.
Muži rovněž častěji navštěvují sportovní události, především hokejové a fotbalové zápasy. Ženy se z hlediště rády podívají na soutěže v aerobiku a plavání, ale zatímco mezi muži je pravidelnými návštěvníky sportu více než 70 procent populace, u žen je to necelá polovina.
Zájem o sport u obou pohlaví roste s úrovní vzdělání a naopak klesá s věkem. Aktivní provozování sportu navíc závisí i na příjmu. Zatímco v nejnižší příjmové skupině aktivně nesportují více než dvě třetiny mužů a žen, u lidí s nejvyššími příjmy je to již jen jedna necelá čtvrtina mužů a dokonce pouze 17,7 procenta žen.
Vedle společných sportovních aktivit, jako je cyklistika, lyžování, plavání a turistika, se muži i ženy věnují rovněž sportům typickým pro svá pohlaví. U žen je to především aerobik, u mužů se prosazuje fotbal a posilování.
Nejoblíbenějším odvětvím bez ohledu na aktivní nebo pasivní provozování je mezi muži fotbal. Nejrozšířenější kolektivní sport na světě tak označilo více než 30 procent dotazovaných, druhý hokej získal něco málo přes deset procent.
U žen se obliba sportů téměř rovnoměrně rozdělila mezi více odvětví. S minimálními odstupy jsou v čele aerobik (11,7 procenta), plavání (9,8), turistika (8,9), cyklistika (8,5) a atletika (7,7).

×

Vánoční trhy se letos mají zaměřit na tradiční zboží a řemesla

Starší článek

Brno bude mít od příštího týdne vlastní filmový festival

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více