Výběrové řízení, ve kterém největší domácí zadavatel reklamy, Eurotel Praha, hledá reklamní agenturu, zatím pokračuje. Jestli však nakonec dospěje ke konci, zůstává otevřené. „Vzhledem k tomu, že se omezil okruh agentur, se kterými pokračujeme v jednání, zvažujeme nyní náš další postup v tomto výběrovém řízení,“ řekla M&M mluvčí firmy Diana Dobálová v odpovědi na otázku, zda bude operátor v tendru pokračovat i poté, co z něj odstoupila polovina přihlášených agentur. Do boje o největší tuzemský reklamní rozpočet šlo původně šest firem. Mark/BBDO, McCann-Erickson a překvapivě také dosavadní partner Eurotelu Leo Burnett však v uplynulých týdnech svoji účast zrušily s odvoláním na obavy z ohrožení dlouhodobé spolupráce v souvislosti s chystanou privatizací ČTe, jemuž Eurotel patří. Setrvání v tendru tak M&M nadále potvrdily Ogilvy & Mather, Lowe GGK a Euro RSCG. O vítězi by mělo být podle původního plánu rozhodnuto do konce roku, Eurotel mu nabídne dvouletou smlouvu s tříměsíční výpovědní lhůtou.
-Jindřich Jirásek-