Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Emailem s klienty nejlépe komunikují Kooperativa a PČS

Redakce MAM3. 11. 2004

Nejlepší komunikaci se svými zákazníky prostřednictvím elektronické pošty mají z tuzemských pojišťoven Kooperativa, Pojišťovna České spořitelny, Aviva a Evropská cestovní pojišťovna. Vyplývá to z průzkumu společnosti United Interactive. Jako nejhorší vyšly z průzkumu Česká pojišťovna, AIG a Maxima.
Na všech sedm dotazů do 48 hodin od jejich odeslání nedokázala podle United Interactive reagovat ani jedna z testovaných pojišťoven. Na dotaz adresovaný v anglickém jazyce odpovědělo prý pouze 11 z celkového počtu 25 pojišťoven.
Průměrný Email Response Index (ERI), který kombinuje informace o tom, zda testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, rychlost jeho reakce a kvalitu odpovědí, činil u českých pojišťoven v říjnu 70,9 bodu. Loni v prosinci byl 68,3. Jeho maximální možná hodnota je sto bodů.
Kooperativa měla ERI 90,3, Pojišťovna ČS 87,4, Aviva a Evropská cestovní pojišťovna po 86,6. Na opačném pólu byla Česká pojišťovna s 53,8, AIG Czech republic se 46,2 a Maxima s 36,1 bodu.
ČP považuje výzkum za neseriozní. “Před rokem jsme tuto firmu požádali, aby nám sdělila, jak ke svým závěrům došla. Chtěli jsme vědět, kdy a kam posílala své dotazy, za jak dlouho dostala odpovědi a jakou používala metodologii. Nedokázala nám je poskytnout a její odpověď byla velmi kuriózní: nabídla nám totiž, abychom si je od ní koupili. Nemohli jsme tedy ani zjistit, zda vůbec nějaký dotaz na ČP doputoval,” komentoval výzkum mluvčí ČP Václav Bálek.
Email Response Index využívá metody tzv. on-line mystery emailingu, kdy je v průběhu jednoho týdne odeslán každý den jeden emailový dotaz. Následně se provádí analýza. Společnost průzkum uskutečnila v říjnu.

×

Číňané se chtějí bavit

Starší článek

Americké TV dávají při odhadech přednost přesnosti před rychlostí

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více