Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do RailReklam vstoupí partner

Redakce MAM15. 11. 2004

Strategického partnera pro společnost venkovní reklamy RailReklam chce do jednoho roku najít její stoprocentní vlastník, České dráhy (ČD). Rozhodly o tom v uplynulých dnech představenstvo a dozorčí rada ČD. “Investor vzejde z výběrového řízení. ČD ale chtějí i nadále ovlivňovat prodej reklamy na pozemcích a v prostorách drah, a proto si ve firmě hodlají zachovat kontrolu,” uvedl pro M&M Pavel Tesař z tiskového oddělení ČD. Statistiky společnosti GfK Praha přisuzují nyní RailReklam 7% tržní podíl ve formátu billboard (v Praze 9%) a 1% podíl v bigboardových plochách. Do portfolia out-of-home nosičů spadá dále mj. více než 300 city lightů a asi 330 nosičů reklamy na mostech. Podle ředitele RailReklam Jiřího Otavy by letošní tržby měly dosáhnout 70 mil. korun.

-Martin Schreier-

×

Mediálky nesouhlasí s nižší frekvencí dat

Starší článek

ČSA se svěří Leo Burnett a Carat CR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více