Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CzechTourism bude ČR propagovat v Polsku a Rakousku

Redakce MAM3. 11. 2004

CzechTourism se chce příští rok zaměřit především na propagaci v okolních zemích. Reklamní kampaň včetně televizních spotů připravil pro Polsko a Rakousko. Poláky chce lákat k zastavení v ČR při jejich cestách přes Česko na jih k moři nebo do Alp. Spot zaměřený na Rakušany upozorňuje na společnou mozartovskou tradici.
Reklama bude však zaměřena také na domácí turisty. Ti totiž na svých cestách po Česku ročně utratí asi 70 miliard korun. Podle výzkumu však řada Čechů považuje dovolenou v Česku za málo prestižní. Ve třech reklamních spotech tak budou české turisty zvát k trávení dovolené doma známé osobnosti včetně desetibojaře Tomáše Dvořáka nebo bývalého ministra kanadské vlády Otto Jelinka.
CzechTourism chce příští rok také do všech regionů rozvinout systém turistických karet, které zahrnutí jízdné v hromadné dopravě, vstupné do muzeí či ZOO nebo slevy. Systém zatím funguje v Olomouci a omezeně také v Praze.
Do ČR by letos mohlo přijet až o 16 procent více turistů než loni
Do České republiky by letos mohlo přicestovat až o 16 procent více turistů než loni. V hotelech a penzionech by se jich tak mohlo za celý rok ubytovat až 5,9 milionu, řekl ředitel vládní agentury CzechTourism David Gladiš. CzechTourism odhaduje, že další téměř dva miliony cizinců bydlí mimo statistikou sledovaná ubytovací zařízení, často u známých a příbuzných.
Podle soukromé agentury Mag Consulting se ale počet turistů zvýší jen asi o osm až devět procent, tedy na 5,5 milionu. Jen za pololetí se počty turistů zvýšily o 25,3 procenta na 2,7 milionu.
Turisté by podle Gladiše mohli v ČR utratit o 12 procent více prostředků než loni. Devizové příjmy z turistiky by se tak zvýšily na 112 miliard korun. Mag Consulting odhaduje letošní devizové příjmy na 108 miliard korun. Ani při optimističtějším výsledku by se ale ČR nevrátila ani na úroveň před teroristickými útoky na USA v roce 2001.
Podle Gladiše bude nárůst příjezdů cizinců pokračovat i v příštím roce, nikoli však již tak rychle jako dosud. Příští rok by tak počty turistů mohly vzrůst o osm až devět procent a devizové příjmy o dalších devět až deset miliard korun.

×

Nokia: Český trh s mobily letos poroste až o 25 procent

Starší článek

Rádio ROCK FM se změnilo na multižánrové Rádio FM

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více