Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT chystá plán na podporu prodeje přístrojů pro digitální program

Redakce MAM29. 11. 2004

Česká televize chystá plán, který by měl diváky více motivovat k nákupům přístrojů nutných k příjmu digitálního vysílání, tzv. set-top boxů. Podle odhadů nyní přístroj vlastní 5 000 až 10 000 osob. Podle analytika ČT Nikolaje Savického dělá toto číslo vysílání neefektivním. “Televize nějaký plán propočítává a předloží jej,” řekl Savický na konferenci k přechodu na digitální vysílání.
“Ke konkrétní představě bych nerad uváděl přesná čísla a zatím bych je nezveřejňoval,” řekl Savický. Jak však uvedl, nepadá v úvahu, že by ČT lidem tyto přístroje přímo kupovala. Cena set-top boxů nyní začíná na dvou až třech tisících korunách.
Podle Savického je nízký počet majitelů set-top boxů a tedy i diváků současného, zatím jen experimentálního digitálního vysílání, opomíjen. Více diváků přiláká inzerenty, kteří tak mohou financovat provoz televizních stanic, připomněl.
Podpora k nákupu set-top boxů by přitom měla směřovat k tomu, aby přístroje byly i kvalitativně na výši a umožnily také používat interaktivní služby digitální televize. Na základě takzvaného zpětného kanálu by totiž lidé mohli v budoucnu například za pomoci televizní obrazovky posílat maily či získávat více informací o vysílaných programech i jejich aktérech.
V současné době existují tři zkušební digitální televizní sítě; signál se však týká zejména Prahy a Brna. Kdy začne regulérní vysílání stále není jasné; podle vyjádření zástupců Rady pro rozhlasové a televizní vysílání by se tak mohlo stát k příštím Vánocům či na počátku roku 2006. Rada vyhlásila výběrová řízení na digitální licence a licence by chtěla vydat v únoru příštího roku.

×

Praha chce, aby obce mohly omezit pouliční reklamu

Starší článek

V Karlových Varech začnou vycházet německy psané noviny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více